Kako smršati?

👋 Recite ZBOGOM kilogramima! 💪 Konačno jedinstveno rješenje za gubitak viška kilograma.

Adijo kilogrami

Činjenice o metabolizmu i gubitku težine!

Imate problema sa viškom kilograma? Ključ uspjeha u mršavljenju je razumijevanje kako vaš metabolizam zapravo funkcionira. Mnogi faktori, uključujući vašu prehranu, tjelesne navike i zdravlje, utječu na to kako vaše tijelo troši kalorije.

Ako ste se ikada borili s brojkama na vagi, vjerojatno ste za to okrivili svoj metabolizam. No, što je zapravo metabolizam i kako funkcionira?

Izraz  metabolizam se  odnosi se na sve procese u tijelu koji troše energiju (prema Nacionalnom institutu za zdravlje), ali se ta riječ najčešće koristi kada se govori o težini.

Caroline Cederquist, dr. Sc. Carolina Cederquist, kaže: ““Imam brzi metabolizam” ili “Imam usporen metabolizam”“. med. , Specijalista bariatrijske medicine u Napulju. Većina ljudi može povećati ili smanjiti stopu unosa kalorija tijekom dana, iako mnogi ne znaju kako njihov spol, dnevne navike, pa čak i zdravstveno stanje utječu na njihov metabolizam.

Razlozi za gubitak težine! 

Većina ljudi razumije da gubitak težine zahtijeva mješavinu pravilne prehrane, odgovarajući unos tekućine i redovite vježbe. Što ako učinite sve kako treba i još uvijek primijetite da stvari ne idu po planu? Možda postoje neki skriveni krivci za naglo povećanje tjelesne težine koje možda niste uzeli u obzir.

Čak i „zdrava hrana“ i pogrešne prehrambene navike mogu dovesti do debljanja. Postoje neki fiziološki problemi koje ne možete kontrolirati, ali mogu doprinijeti i produženju struka. Obratite se svom ljekaru ako mislite da je ovo nešto ozbiljnije! Pogledajmo nekoliko činjenica koje mogu utjecati na činjenicu da se pokazivač na ljestvici ne pomiče!

  1. Jedete li previše šećera?

Prema novoj studiji Zero Sugar Diet,  konzumiranje šećera također vas čini ovisnima. Osjećajte se naduto, umorno i razdražljivo. U stvari, šećer je glavni krivac pretilosti i srodnih bolesti poput dijabetesa tipa 2 i hipertenzije. Čak i ako se potrudite izbjeći slatkiše i slatka pića, šećer možete konzumirati iz proteinskih pločica. Prije nego što bilo što kupite, provjerite sastojke. Pobrinite se da na etiketama pronađete samo grame šećera ili sastojke kao što su: fruktoza, sukraloza, kukuruzni sirup i dekstroza. Ovo su uobičajeni nazivi za dodane šećere. Preporučuje se konzumiranje najviše 6 žličica (oko 25 grama) dodanog šećera dnevno.

  1. Dugo niste promijenili način vježbanja?

Dijeta i vježbe idu ruku pod ruku pri gubitku kilograma. Stalni izazov ako želimo vidjeti napredak, zar ne? Vaše tijelo je izuzetno fleksibilno! Ako trčite svaki dan po 20 minuta, vaše tijelo će se početi navikavati na ovaj nivo aktivnosti, a vi ćete se u određenoj fazi zaglaviti. Svakodnevno mijenjajte vježbe (vježbe snage, vježbe izdržljivosti kako biste ubrzali cirkulaciju krvi). Neka vaši treninzi budu raznovrsni, čak i ako traju samo 20 minuta dnevno.

  1. Obraćate li pažnju na veličinu obroka?

Količina hrane koju jedete je važna. Obratite pažnju na obroke i koliko ih ima u izobilju! Umjesto toga, usredotočite se na više malih obroka dnevno kako biste ih lakše probavili. Lagano smanjite kalorije koje unosite u tijelo, povećavajući unos vode i fizičku aktivnost. Na ovaj način kilogrami će se lakše i brže topiti.

  1. Priuštite si povremeni post!

Vaše tijelo je stalno izloženo vanjskim faktorima i toksinima koji se nakupljaju u njemu. Nakon što sve nečistoće postane previše, tijelo usporava metabolizam i izlučivanje toksina nastalih tijekom metabolizma, pa se preporučuje da se s vremena na vrijeme prepustite kratkoj prehrani ili postu kako biste detoksicirali, pročistili i rasteretili svoje tijelo. Također možete isprobati ishranu natašte u omjeru 16: 8, što znači ograničiti unos hrane na 8 sati dnevno, za to vrijeme jedete sve obroke, a zatim ne jedete ništa 16 sati. Ova vrsta prehrane također bi trebala pomoći u regulaciji dijabetesa.

  1. Ne možete izgubiti stomak?

Masti oko trbuha usko su povezane s velikom stopom upale u tijelu. Glavni faktor koji utječe na razinu upale u tijelu je stanje probavnog trakta. Zbog poremećene funkcije crijevne stijenke, crijevne flore, uz dodatak želučanih problema, tijelo pretjerano luči hormone stresa koji utječu na  nakupljanje masti oko trbuha..

  1. Zašto je važno pravilno funkcioniranje probavnog trakta?

Sadržaj želuca dalje putuje u duodenum i tanko crijevo, odakle tijelo apsorbira biomolekule u krvotok. Napredovanje sadržaja omogućeno je autonomnim glatkomišićnim sistemom gastrointestinalnog traktakoji pokretom stvara peristaltičke valove. Da bi se razgradnja, kretanje i apsorpcija biomolekula odvijali na zadovoljavajući način, crijevni sadržaj mora biti dovoljno tekuć. Probavni sistem se sam za to brine, jer izlučuje dosta tečnosti u svoju unutrašnjost. Oni mogu izlučiti do 7 litara tečnosti (vode i minerala) tokom dana.

Kod teškog proljeva, kada se dodatno ubrzava prolaz tekućine u gastrointestinalni trakt, mogu biti poremećeni mehanizmi za ponovnu apsorpciju tekućine, što rezultira značajnim gubitkom tjelesnih tekućina. Ljudi toga nisu dovoljno svjesni. Pogrešno je uvjerenje da se tekućine izlučuju prvenstveno putem bubrega i znojem.

Nakon toga slijedi probava u debelom crijevu, gdje opet dolazi do razmjene tvari između sadržaja debelog crijeva i krvi. Završni dio debelog crijeva omotan je u obliku slova S i prelazi u rektum, gdje nastaje stolica. U stolici se nalaze ostaci unesene hrane koja je prošla sve faze probave, ali tijelu nije potrebna. Probavni trakt zdrave odrasle osobe dugačak je više od 6 metara.

Kako smršati ?

Uzdahnuli ste i vi: »Oh, sad će uskoro opet biti proljeće, pa opet ljeto! Opet će posvuda biti savjeta za mršavljenje i gubitak celulita! »

Sanabela je poznata po svojim efikasnim, prirodnim biljnim suplementima, a zapošljavamo i žene koje se ponekad pitaju zašto Sanabela nema komplet proizvoda za zdrav metabolizam, dobrobit i anticelulit. Pa, zasukali smo rukave i sada su dostupni i svim ostalim korisnicima!

Jeste li mislili da su ovo proizvodi samo za žene? Nema šanse! Muškarci također imaju usporen metabolizam, mlohavo i slabo cirkulirajuće tkivo, probleme s crijevima, sjedeći rad, prekomjernu težinu ili pospanost zbog umora.

Razvili smo dva nova proizvoda u Sanabeli! Jedan će podržati funkcioniranje vašeg gastrointestinalnog trakta, ubrzati metabolizam i potrošnju kalorija te osigurati brže uklanjanje otpadnih tvari iz tijela. Drugi proizvod namijenjen je noćnim morama zbog tvrdoglavog celulita ili sprječavanja novonastalih jastučića.

Jeste li znali da masni jastučići na bedrima ili trbuhu nisu isti, jer se masnoća na trbuhu naziva „visceralna masnoća“ i mnogo je tvrdoglavija i stvara više problema jer vrši pritisak na unutarnje organe i uvelike smanjuje protok krvi u trbušnoj šupljini.

Jeste li znali da zdrava prehrana, brži metabolizam i ograničenje kalorija mogu ublažiti proces starenja? Ljudi koji paze na prehranu imaju značajno niži nivo upalnih proteina u krvi. Zašto je ovo važno? Upala utječe na mnoga zdravstvena stanja, od artritisa, do srčanih bolesti, do Alzheimerove bolesti. Ako u krvi cirkulira mnogo upalnih tvari, tijelo brže propada. Telo koje se bori sa previše hrane ne može biti zdravo!

SANABELINO NOVO NA TRŽIŠTU!

Ako se već zagrijavate, vježbate, šetate, pravite planove prehrane i ovoga puta zaista razmišljate, s oduševljenjem vas podržavamo jer su oba nova proizvoda, SANFIT napitak i SANFIT anticelulitni gel, napravljeni upravo u ove svrhe.

Bit ćemo sretni ako nam kažete kako su prošli! Možete nam poslati i neku sliku prije-poslije! Možda vas iznenadimo poklonom!

Kako vam još možemo pomoći u Sanabeli da poboljšate svoju dobrobit?

NAŠ SAVJET: Detoksicirajte svoje tijelo!

Kako biste podržali sve vas koji ste temeljni i želite započeti od početka, preporučujemo proljetno čišćenje tijela s HEPA EXTRA kapsulama! Pročitajte više o prednostima olakšanja jetre u proizvodu na web stranici: HEPA EXTRA

NE PROPUSTITE

Uvijek nešto novo

Aloe vera
Kako smršati ?
Odlična probava