Opšti uslovi i odredbe

Odredbe i uslovi

Ovim uslovima poslovanja utvrđuju se uslovi kupovine proizvoda putem web stranice Sanabela prirodne kozmetike koja je dostupna na linku http://www.sanabela.ba (u daljem tekstu: web stranica) i kojom upravlja kompanija Sanabela doo, Cesta Dolomitskega Odreda 10 C, 1000 Ljubljana.

Prije naručivanja obavezno pažljivo pročitajte uslove poslovanja i zaštite ličnih podataka.

Sadržaj na web stranici je za informativnu i edukativnu upotrebu i nije namijenjen kao zamjena za liječničku konsultaciju. Razgovarajte sa svojim doktorom o korisnosti naših savjeta i sugestija u zavisnosti od vašeg zdravstvenog stanja.

Prije kupovine putem web stranice pročitajte:

  1. Uslovi poslovanja, dostave i politika privatnosti koja se odnose na zaštitu Vaše privatnosti i ličnih podataka

ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

Internet trgovina Sanabela d.o.o jamči sigurnost osobnih podataka i postupa s njima u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Ni u kom slučaju nećemo dati lične podatke trećim licima ili neovlašćenim osobama. Provajder se obavezuje da će trajno štititi sve lične podatke korisnika.

Ponuđač će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i druge potrebne komunikacije.

OPŠTA ODREDBA O ZAŠTITI LIČNIH PODATAKA – GDPR

  1. Podaci koje prikupljamo:

– Ime i Prezime, Adresa, broj telefona i e-mail adresa

– Datum i vrijeme pristupa posjeti mjestu

  1. Pravni osnov za obradu ličnih podataka je u slučaju narudžbe (ugovor – kupovina na daljinu), što znači da je korisnik pristao na lični pristanak za obradu podataka.
  2. Lični podaci obrađuju se u svrhu komunikacije putem e-pošte, tekstualne poruke ili telefona u svrhu obrade narudžbe, odgovaranja na pitanje ili upit pojedinca. U slučaju pristanka na obavještavanje o novim ponudama na web stranici www.sanabela.ba, lični podaci se obrađuju u svrhu obavještavanja putem e-maila.

IP adresa i datum i vrijeme posjete web stranici se obrađuju kako bi se spriječila zloupotreba.

  1. Ukoliko ste dali saglasnost da budete obavještavani o novitetima u online trgovini www.sanabela.ba, Vašu e-mail adresu čuvamo trajno ili do Vašeg otkazivanja. Lični podaci upisani u nalogu čuvaju se onoliko dugo koliko je sanabela.ba i pojedinac može jedno protiv drugog tražiti tužbe na osnovu zaključenog ugovora ili pet godina nakon isteka ugovora.

Nakon perioda čuvanja, lični podaci se brišu efikasno i trajno.

  1. Davanje ličnih podataka je dobrovoljno, pojedinac nije dužan dati lične podatke, ali ako ih ne dostavi ne može dobiti robu, usluge niti odgovor na svoje pitanje, kao ni informacije o novostima na web stranici. Koje informacije treba dostaviti navedeno je u svakom online obrascu.
  2. Lične podatke pojedinaca ne dajemo neovlaštenim licima, osim onima koji obavljaju određene poslove u vezi sa obradom podataka, na osnovu pisanog ugovora sanabela.ba internet prodavnica, Sanabela d.o.o.

Izvođači kojima pružamo lične podatke su:

– Računovodstvo d.o.o. Zenica

– Sanabela d.o.o.

– Dostava paketa (brza pošta Euroexpress)

Ugovorni obrađivači mogu obrađivati ​​lične podatke samo u okviru uputstava kontrolora i ne smiju koristiti lične podatke u druge svrhe.

Internet prodavnica www.sanabela.ba i korisnici ne izvoze lične podatke u treće zemlje (izvan država članica Evropskog ekonomskog prostora – članice EU i Islanda, Norveške i Lihtenštajna) i u međunarodne organizacije osim u SAD – sve ugovorne obrađivače u SAD su uključene u program Privacy Shield.

  1. Pojedinac ima sljedeća prava u pogledu ličnih podataka:

=> Pravo na od Sanabela d.o.o. kad god je potrebno:

– Potvrda da li se lični podaci obrađuju u vezi s tim

– Pristup ličnim podacima i sljedećim informacijama (svrha obrade, vrste ličnih podataka, korisnici kojima su lični podaci bili ili će biti otkriveni)

– Jednu (besplatnu) kopiju ličnih podataka u formi koju sam odredi (ako je zahtjev upućen elektronskim sredstvima komunikacije, a pojedinac ne traži drugačije, kopija se dostavlja u elektronskom obliku). Za dodatne kopije koje zatraži pojedinac, možemo naplatiti razumnu naknadu, uzimajući u obzir troškove.

=> Ispravka netačnih ličnih podataka

=> Ograničenje obrade kada:

– Pojedinac osporava tačnost ličnih podataka za period koji omogućava upravitelju Sanabela d.o.o. da provjeri tačnost ličnih podataka.

– Obrada je nezakonita i protivi se brisanju ličnih podataka, a umjesto toga pojedinac traži ograničenje njihove upotrebe.

– Menadžer Sanabela d.o.o. više mu nisu potrebni podaci u svrhu obrade, ali su pojedincu potrebni za potvrđivanje ili odbranu pravnih zahtjeva

=> Brisanje svih ličnih podataka (pravo na zaborav) ako su ispunjeni preduslovi iz člana 17. Opšte uredbe o zaštiti podataka, posebno ako pojedinac opozove pristanak za obradu ličnih podataka

=> Ispis ličnih podataka u strukturiranoj, uobičajeno korištenoj i mašinski čitljivoj formi, s pravom pojedinca da te podatke proslijedi drugom kontroloru bez da ga prvobitni kontrolor ometa

=> Prestanak upotrebe ličnih podataka u svrhe direktnog marketinga

=> Da pojedinac ne podliježe odluci zasnovanoj isključivo na automatiziranoj obradi, uključujući profiliranje, koja ima ili ima značajan učinak na pojedinca sa pravnim učincima na pojedinca, pod uslovom da su ispunjeni preduslovi člana 22. Opšte uredbe o zaštiti podataka su ispunjeni

=> Pravo da podnese pritužbu Povereniku za informacije protiv rukovaoca ukoliko smatra da se obradom njegovih ličnih podataka krši Opšta uredba o zaštiti podataka. Svaki pojedinac može, u bilo koje vrijeme, podnijeti pritužbu nadzornom tijelu u slučaju da smatra da su na bilo koji način povrijeđena naša prava u pogledu zaštite njegovih ličnih podataka.

  1. Saglasnost se može opozvati u bilo kojem trenutku slanjem zahtjeva na info@sanabela.ba.Nakon opoziva pristanka, operater internet trgovine sanabela.ba će podatke efektivno izbrisati ili anonimizirati, tako da se podaci više ne mogu povezivati ​​sa pojedinac.

Nakon opoziva pristanka, pojedinac više neće moći pružati usluge za čiju realizaciju su mu potrebni lični podaci za koje je pojedinac opozvao pristanak.

  1. Sve zahtjeve koji se odnose na ostvarivanje prava u vezi sa ličnim podacima fizičko lice može uputiti pisanim putem na info@sanabela.ba

U svrhu pouzdane identifikacije u slučaju ostvarivanja prava na lične podatke, rukovalac može zatražiti dodatne podatke od pojedinca, ali može odbiti postupanje samo ako dokaže da ne može pouzdano identificirati pojedinca.

Operater Internet trgovine Sanabela dužan je bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od mjesec dana od prijema zahtjeva, odgovoriti na zahtjev pojedinca kojim ostvaruje svoja prava u vezi s ličnim podacima.

  1. Operater Internet trgovine Sanabela provodi odgovarajuće organizacijske i tehničke mjere za zaštitu ličnih podataka, prilagođene rizicima koje predstavlja obrada ličnih podataka. Ove mjere su definisane pravilnikom o zaštiti ličnih podataka.
  2. Više informacija u vezi sa obradom ličnih podataka možete pronaći u Politici privatnosti.

Sanabela poštuje Vašu privatnost iu skladu sa zakonom (Zakon o zaštiti osobnih podataka ZVOP-2, Službeni list RS br. 94/07 i GDPR), pa na web stranici www.sanabela.ba obavljamo sve aktivnosti za zaštitu i etičko postupanje sa vašim ličnim podacima.

Ukoliko želite dodatna objašnjenja u vezi sa politikom zaštite ličnih podataka, možete nam pisati na info@sanabela.ba

Korištenjem web stranice prihvatate i slažete se sa svim odredbama ovih uvjeta, koji također uključuju sve linkove kao njihove komponente, te potvrđujete da ste obaviješteni o politici privatnosti.

Bitne karakteristike proizvoda, cijene, uključujući sve poreze i druge naknade, te podaci o načinu plaćanja i isporuke vrijede u trenutku konačne potvrde narudžbe. U slučaju promjene roka isporuke, prodajni savjetnici iz call centra će Vas o tome i blagovremeno obavijestiti.

Cijenu proizvoda, vrijednost PDV-a i troškove poštarine možete vidjeti u korpi prije nego što završite narudžbu. Također ćete biti obaviješteni o svim informacijama o vašoj online narudžbi na e-mail adresu koju ste naveli u korpi prilikom unosa podataka. Ako ga ne dobijete, postoji mogućnost da ste naveli pogrešnu adresu e-pošte. U tom slučaju kontaktirajte nas putem e-maila info@sanabela.ba (jezik komunikacije treba biti bosanski ili engleski; korisnici trebaju poslati e-mail za sve primjedbe, komentare, pitanja ili izjave) ili pozvati na broj telefona: 00387 33 878 720

Informacije o nas:

Sanabela, Hajrudina Šabanije do broja 10F, 71000 Sarajevo, ID broj:

  1. Podaci o isporuci (troškovi dostave) i otpreme robe

Dostava i otkup Sanabela proizvoda vršit će se putem dostavne kuće EuroExpress i naplaćuju se prema važećem cjeniku sa dodatkom troškova rukovanja i pakiranja, u iznosu od: 8,50 KM (PDV uključen u Cijena)

EuroExpress ne naplaćuju naknadu za poštanski transfer prilikom prihvatanja otkupne pošiljke. Ukoliko naručene proizvode ne budemo u mogućnosti isporučiti u predviđenom roku, o tome ćemo Vas obavijestiti koristeći Vaše kontakt podatke koje ste nam povjerili prilikom naručivanja. Kupoprodajnu cijenu plaćate po prijemu. Trošak poštarine je u svakom slučaju vidljiv iz korpe prije nego što završite narudžbu.

Uvjeti plaćanja:

– fizička lica – plaćanje pouzećem i predračunom

– pravna lica – plaćanje po predračunu

  1. Rješavanje pritužbi

Prigovor se šalje u pisanoj formi na adresu Sanabela, Hajrudina Šabanije do broja 10F, 71000 Sarajevo. Odluku po žalbi možete očekivati ​​odgovor u roku od 8 dana.

Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć u vezi sa narudžbom, ne oklijevajte i pošaljite nam e-mail na info@sanabela.ba ili nas pozovite na 033 878 720.

Ako je poruka uspješno proslijeđena, na web stranici će biti prikazan tekst “Narudžba je uspješno postavljena”. Osim toga, bit će vam poslana e-mail s detaljima vaše narudžbe na adresu e-pošte koju ste unijeli u koraku 2.

  1. Ugovor o kupoprodaji

Ugovor o kupoprodaji je zaključen kada potpisom potvrdite prihvatanje i saglasnost sa priloženom pisanom ponudom prilikom isporuke proizvoda.

U slučaju kupovine na rate, primjenjuje se ugovor o plaćanju na rate.

Kupoprodajni ugovor je zaključen na bosanskom jeziku. Ovi uslovi poslovanja sastavni su dio kupoprodajnog ugovora.

  1. Identifikacija kupaca po prijemu proizvoda

Mi ili naša ovlaštena dostavna služba zadržavamo pravo provjere identiteta primatelja naručenih proizvoda (pristup ličnim ili drugim dokumentima), jer to osigurava da možemo isporučiti proizvode pravom kupcu.

  1. Povrat proizvoda

Imate pravo obavijestiti nas u roku od 14 dana od primitka proizvoda da odustajete od ugovora i vratit ćete proizvod bez navođenja razloga za svoju odluku. Ostavka je moguća uz izjavu o ostavci. Izjavu o ostavci možete dobiti na našoj web stranici ili napisati:

Vaše ime i prezime, vaša adresa, obavijest da odustajete od ugovora, kada je roba naručena i primljena i naravno vaš potpis i mjesto i datum i pošaljite nazad kompaniji. Ako odustanete od ugovora, bit će vam vraćeni troškovi. Ne prihvatamo otkupne pošiljke. Proizvod mora biti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, sa originalnom ambalažom (pečat na proizvodu se ne smije skidati). Prije nego što odlučite da odustanete od ugovora, možete pregledati i testirati proizvod u mjeri u kojoj je to neophodno za utvrđivanje činjenica.

Pošaljite nam proizvod na:

Sanabela

Hajrudina Šabanije do broja 10F

71000 Sarajevo

Mogućnost vraćanja proizvoda ili odustajanja od ugovora ne važi u sledećim slučajevima:

– ako je pečat na proizvodu uklonjen

– ako je proizvod izrađen prema uputama potrošača i prilagođen njegovim potrebama, odnosno ako se radi o pokvarljivom proizvodu ili proizvodu kojem je već istekao rok trajanja;

– u slučaju nabavke sredstava za higijenu i ličnu higijenu;

U slučaju da potrošač odustane od ugovora, kompanija će vratiti sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavještenja o odustajanju. Ako želite povrat novca putem drugog načina plaćanja, molimo da to navedete u odustajanju od ugovora.

Za detaljnije informacije o procesu vraćanja proizvoda odn. Za pomoć oko ostavke nazovite 033 878 720.

  1. Stvarne greške

Kompanija također preuzima odgovornost za materijalne greške ako kupcu pošaljemo nešto što nije narudžbina ili proizvod koji nema navedena svojstva. Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavača o nedostatku ima pravo zahtijevati od prodavca da:

Vratiti dio uplaćenog iznosa srazmjerno grešci, ili

Zamijenite neispravnu robu novom besprijekornom robom, ili

– vraća uplaćeni iznos.

  1. Rješavanje pritužbi

Ukoliko želite da reklamirate kupljeni proizvod ili ste zainteresovani za procedure reklamiranja proizvoda, kontaktirajte nas putem e-maila: info@sanabela.ba ili pozovite na broj telefona 033 878 720.

Reklamacije u vezi sa ponudama i kupovinama na web stranici rješava naš odjel za reklamacije, koji Vam je dostupan u radnom vremenu od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.30 sati na broj telefona 033 878 720.

  1. Isključenje odgovornosti

Zadržavamo pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup njoj zbog tehničkih ili drugih problema i održavanja, što također znači onemogućavanje ili ometanje korištenja internet trgovine. Nismo odgovorni za bilo kakvu štetu ili troškove nastale zbog prekida, nefunkcionisanja ili ometanja rada web stranice. Ne jamčimo za tačnost, potpunost i ispravnost sadržaja objavljenog na web stranici, niti preuzimamo odgovornost za bilo kakvu štetu koju biste mogli pretrpjeti zbog oslanjanja na objavljeni sadržaj.

U slučaju tehničkih problema na web stranici, zadržavamo pravo da otkažemo narudžbe koje su zahvaćene tehničkom greškom i ne naplaćujemo nikakvu naknadu za bilo kakvu štetu u tom smislu. U slučaju otkazivanja narudžbi, obavijestit ćemo vas u najkraćem mogućem roku i obavijestiti vas o narednim koracima.

Morate osigurati odgovarajuću sigurnost i povjerljivost informacija koje se koriste za prijavu na web stranicu (e-mail adresa, lozinka). Ne snosimo odgovornost za bilo kakvu štetu koja vam može nastati zbog neovlaštenog otkrivanja ili korištenja podataka o registraciji.

  1. Primjena zakona i nadležnosti

Pravni odnosi između vas, kao korisnika web stranice i nas, operatera web stranice, uređeni su propisima Republike Slovenije. Svi sporovi će se rješavati sporazumno i sporazumno, ali ako to nije moguće, za rješavanje sporova će biti nadležan sud u Sarajevu. Ne priznajemo vansudsko rješavanje sporova. Na sve odnose i prava i obaveze koji nisu uređeni ovim Opštim uslovima, shodno se primenjuju odredbe Zakona o obligacionim odnosima, Zakona o elektronskom poslovanju, Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i Zakona o zaštiti potrošača.

Raskid ugovora

Potrošač može odustati od ugovora na daljinu ili ugovora izvan poslovnih prostorija povlačenjem iz obrasca.

Obrazac se može poslati u elektronskom ili pisanom obliku na adresu Sanabela, Hajrudina Šabanije do broja 10F, 71000 Sarajevo